czwartek, 6 marca 2008

John Cleese reklamuje bank

Telewizji już prawie nie oglądam, lecz parę dni temu wpadła mi w oko reklamówka banku BZ WBK i w pierwszej chwili myślałem że coś mi się na oczy rzuciło, bo czy może być prawdą, że w polskiej reklamówce występował John Cleesse, jeden z niezapomnianej grupy Monty Python? No i okazało się że z oczami moimi jednak wszystko w porządku, i nawet nie jest to żaden sobowtór tego komika. Sama reklama występuje w dwóch wersjach, z lektorem oraz z napisami, na jutubie udało mi się znaleźć jedynie tą drugą wersję:



Przyznam sie że po obejrzeniu tej reklamówki uśmiałem się i jest to pewien pretekst aby odświeżyć sobie w pamięci, zarówno skecze Monty Pythona jak i solowej kariery Johna Cleese'a.

Jak się okazuje, pomimo że generalnie reklama od strony technicznej nie jest wydumana, to była kręcona w USA. Same opinie na temat tej reklamówki są bardzo skrajne, począwszy od zachwytów, a skończywszy na krytyce, że w sumie śmieszny klip, ale niewiele mówiący o reklamowanym produkcie - i tutaj się nie zgodzę, bo jednak trzeba się jednak wysilić, aby film reklamowy był tak powszechnie przesyłany pomiędzy internatami, jak to właśnie jest w tym przypadku, i nieświadomie utrwalają sobie rzesze potencjalnych klientów nazwę tego banku.

Brak komentarzy: